Antalya'da tatil yapan bir turist, konakladığı 5 yıldızlı otelde odasındaki klimanın çalışmaması ve sorunun çözülmemesi üzerine sıra dışı bir protesto gerçekleştirdi. Cenk Bilge isimli tatilci, otel yetkililerinden defalarca yardım istemesine rağmen klimanın tamir edilmemesi üzerine, odasındaki yatağını alıp otelin restoranına taşıdı ve burada yere serip yattı. Bilge'nin bu ilginç protestosu, sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.

Olayın Başlangıcı

Cenk Bilge, Antalya'daki 5 yıldızlı bir otelde tatil yapıyordu. Ancak odasındaki klimanın bozuk olması, tatilinin keyfini kaçırdı. Bilge, otel yetkililerinden defalarca yardım istemesine rağmen, klimanın tamir edilmediğini ve sorunun çözülmediğini belirtti. Konakladığı son güne kadar bu durumun devam etmesi, Bilge'yi sıra dışı bir protestoya yöneltti.

Yatak Restorana Taşındı

Bilge, sabah saatlerinde odasındaki yatağını taşıyarak asansörle otelin restoranına indirdi. Restoranın ortasına yatağını seren Bilge, burada yatmaya başladı. Bu sırada, yaşadıklarını sosyal medya hesabından canlı olarak paylaşan Bilge, otel yetkililerine seslenerek yardım talebini yineledi. "20 saattir birisiyle konuşmak istediğimi söyledim 20 saattir herhangi bir çözüm yok. Teknik müdürle konuşmak istiyorum gelmiyor. Otelin müdürü ya da herhangi bir sorumluyla konuşmak istiyorum gelmiyor. Resepsiyondaki arkadaşlar da kimsenin gelmediğini söylüyor. Ben de otelde en serin yerin yemekhane olduğunu gördüm. Şu anda yemekhaneye yatağı serdim bakalım nasıl bir çözümleri olacak göreceğiz" diye konuştu.

Otel Yetkilileriyle Görüşme

Bilge'nin paylaşımı kısa sürede binlerce kişi tarafından izlendi ve sosyal medyada geniş yankı buldu. Kısa bir süre sonra, otel yetkilisi olduklarını söyleyen iki kişi Bilge'nin yanına geldi. Durumu anlatan Bilge, defalarca çözüm için yardım istemesine rağmen kimsenin yardımcı olmadığını belirtti. Bir süre sonra yataktan kalkan ve görüntü paylaşımını durduran Bilge, sosyal medya hesabından yaşananları detaylı olarak anlattı.

Bakanlık Yetkilileri Devreye Girdi

Bilge, yaşadığı sorunun ardından, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Bakanlık yetkilisi 3 kişi 00.30'da otele geldi. Konuyla ilgileniyorlar, özellikle klimalar konusunda gerekli evrakları talep ettiklerini işletme ile ilgili süreç başlattıklarını paylaştılar. Buradan sesimi duyurmama yardımcı olan herkese teşekkür ederim. Umarım diğer işletmelere örnek olur" dedi. Bu paylaşım, olayın ne kadar ciddi boyutlara ulaştığını ve yetkililerin de devreye girdiğini gösterdi.

Kaynak: İHA