Arçelik'in Beko markası altında birleşme kararı, pek çok kişinin dikkatini çekiyor. Kullanıcılar, bu değişimin nedenlerini ve ne şekilde gerçekleşeceğini merak ederken, detaylı bir inceleme bekliyorlar.

Arçelik neden Beko oluyo?

Arçelik, bugün yaptığı açıklamayla, kurumsal marka dönüşümüne gittiğini duyurdu. Türkiye dahil olmak üzere tüm coğrafyalardaki kurumsal markasının artık Beko olarak kullanılacağını belirtti. Şirketin amacı, globalleşme stratejisi doğrultusunda tüm dünyadaki çalışanları ve operasyonları ortak bir kurumsal marka çatısı altında birleştirmek.

KAP'a yapılan açıklamada, Arçelik'in bundan sonra Beko olarak adlandırılacağı ve bu değişiklikle birlikte yurtdışındaki bağlı ortaklıkların kurumsal unvanlarının da Beko markasını içerecek şekilde değiştirileceği belirtildi. Ancak, Türkiye'deki faaliyetlerini sürdürecek olan şirket, Arçelik Pazarlama A.Ş. üzerinden, Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Leisure gibi yerel değer yaratan tüm markalarıyla faaliyetlerini sürdürecek. Bu kararın, şirketin globalleşme stratejisi ve operasyonel birliğini sağlama amacı taşıdığı vurgulandı.

Kaynak: HABER MERKEZİ