Çin menşeli oyun firması Game Science'ın uzun süredir merakla beklenen oyunu Black Myth: Wukong, 20 Ağustos 2024 tarihinde nihayet oyunseverlerle buluştu. Beş yıllık zorlu bir geliştirme sürecinin ardından piyasaya sürülen bu yapım, daha çıkışının ilk günlerinde oyun dünyasında büyük ses getirdi. Özellikle Steam platformunda yaşadığı olağanüstü başarı, oyunun ne denli büyük bir potansiyele sahip olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

Black Myth: Wukong, ilk duyurulduğu günden bu yana hem oynanışı hem de grafik kalitesiyle dikkatleri üzerine çekmişti. Oyunun piyasaya sürülmesinden sonra kısa bir süre içinde Steam'de 1,608,762 eş zamanlı oyuncu sayısına ulaşması, bu ilgiyi doğrular nitelikte. Bu rakam, oyunu bir anda Steam'in en çok oynanan oyunları listesinde dördüncü sıraya taşıdı. Bu başarı, Cyberpunk 2077, Lost Ark ve Dota 2 gibi dev yapımları geride bırakarak elde edildi. Şimdi ise gözler Counter-Strike 2'yi geçip üçüncü sıraya yerleşip yerleşemeyeceğine çevrilmiş durumda.

Black Myth Wukong Steamde Rekor Kirarak Cyberpunk 2077Yi Geride Birakti 1

Black Myth: Wukong'un bu büyük başarısı, oyunun sadece Steam'de değil, Epic Games Store ve konsol platformlarında da satışa sunulmasıyla daha da perçinlenmiş durumda. Yapımcı Game Science'ın, bu başarılı çıkışın ardından genişleme paketleri veya devam oyunları üzerinde çalışmaya başlamış olabileceği konuşuluyor. Bu durum, firmanın önümüzdeki dönemde de oyun dünyasında adından söz ettirmeye devam edeceğinin bir işareti olarak değerlendirilebilir.

Oyunun inceleme puanları da başarı grafiğini destekler nitelikte. Basın incelemelerinden aldığı yüksek puanlar sayesinde Metacritic'te 82 gibi sağlam bir skor elde eden Black Myth: Wukong, oyunculardan da tam not aldı. Steam'de %92 "çok olumlu" geri bildirim oranıyla beğenilen oyun, 60 dolar fiyat etiketiyle satışa sunulmuş durumda.

Özetle, Black Myth: Wukong, oyun dünyasında fırtınalar estirerek hızlı bir giriş yaptı. Eğer bu ivmesini koruyabilirse, adını uzun süre duyurmaya devam edecek gibi görünüyor. Game Science'ın bu başarısı, Çin oyun endüstrisinin küresel pazarda ne denli güçlü bir aktör haline geldiğini de bir kez daha kanıtlıyor.

Kaynak: HABER MERKEZİ