İzmir'in Bornova ilçesi Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi'nde başladı. Başkan Eşki, vatandaşlardan gelen çağrılara bizzat cevap verirken, çalışanlarla da sohbet etme fırsatı buldu. Vatandaşların taleplerini dinleyen ve notlar alan Eşki, iletişim hattını arayan Bornovalılardan doğrudan geri bildirim aldı. Birçok vatandaş, Başkan Eşki'nin kendileriyle doğrudan iletişim kurmasından duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Başkan Eşki, modern belediyecilikte iletişimin önemine dikkat çekerek, vatandaşların memnuniyetinin en önemli öncelikleri arasında olduğunu vurguladı. Eşki, "İletişim Merkezi'ne gelen her çağrı bizim için önemli. Vatandaşlar hem sorunlarını iletebiliyor hem de hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi alabiliyorlar. Bugün onlara doğrudan cevap verebilmek ve sorunlarını dinlemek benim için de güzel bir tecrübe oldu. Alanda aktif olarak çalıştığımız gibi burada da aynı titizlikle çözüm üretiyoruz" dedi.

"Şikayetlerin Azalması, Başarılarımızı Gösterecek"

İletişim merkezinin her gün ortalama 700 çağrı aldığını belirten Eşki, bu çağrıların yarısının belediye dışındaki kurumlarla ilgili olduğunu söyledi. Büyükşehir Belediyesi, İZSU, İzmirgaz gibi kurumlarla ilgili taleplerin yönlendirildiğini ifade eden Eşki, belediyenin sorumluluğunda olan konuların ise hızlıca çözüldüğünü belirtti. Eşki, "Bazılarını aynı gün, bazılarını aynı hafta çözebiliyoruz. Özellikle diğer kurumlarla koordinasyon ya da yatırım planlanması gerektiren konular biraz daha uzayabiliyor. Temelini attığımız yerler açıldıkça, projeler hizmete girdikçe, şikayetler en alt düzeye inecektir" diye konuştu.

Merkezin Üçüncü Yılı Kutlandı

Başkan Eşki, Bornova İletişim Merkezi'nin üçüncü yılına özel hazırlanan pastayı, Belediye Başkan Yardımcısı Cem Arıkan, CHP Grup Başkanvekili Yağmur Yurakul Özkan ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli ile birlikte kesti. Başkan Eşki, özverili çalışmaları için tüm çalışanlara teşekkür ederek, onlara kukulent çiçeği hediye etti.

Kaynak: DHA