Dünyaca ünlü fast food zinciri Burger King, Türkiye'deki logosunda dikkat çeken bir değişikliğe gitti. Şirketin sosyal medya hesaplarında da paylaşılan ve "Börgır" olarak değiştirilen yeni logo, birçok kişinin kafasında soru işaretleri bıraktı. Kullanıcılar, bu yeni ismin ardındaki mesajı anlamaya çalışırken, sosyal medyada geniş bir yankı uyandırdı.

Yeni Logoda 'Börgır' Detayı

Burger King'in yeni logosunda önceki tasarımın bazı unsurları korunurken, dikkat çeken en büyük değişiklik "Burger King" yazısının "Börgır" olarak değiştirilmesi oldu. Logonun görsel tasarımı aynı kalmış, turuncu hamburger ekmekleri korunmuş ancak marka ismi Türkçe telaffuz edilerek yeni bir kimlik kazanmış gibi görünüyor. Özellikle iki satır halinde yer alan 'Burger King' yazısının yerine geçen 'Börgır', sosyal medyada birçok kullanıcıyı şaşkınlığa uğrattı.

3 Ay Sürecek Bir Kampanya Mı?

Logo değişikliğinin, 3 ay sürecek bir reklam kampanyasının parçası olduğu düşünülüyor. Bu değişiklik, markanın Türkiye'deki tüketicilere özel bir yaklaşım denediğini gösterirken, bazıları tarafından esprili ve yaratıcı bulunurken, kimileri ise kafalarının karıştığını belirtti.

Kaynak: Onedio