Abonelik seçeneklerinden biri mevcut 8 dolarlık plana göre daha ucuz olacak ancak reklamları azaltmayacak. Diğer katman ise tüm reklamları kaldıracak ve daha pahalı olacak. Mevcut premium plan abonelere "yarı reklam" göstermeyi vaat ediyor. Musk, bu yeni katmanların fiyatlarından bahsetmedi.
X'in bu hamlesi, AB Mahkemesi'nin bir kararına yanıt olarak Meta'nın da reklamsız bir katman düşünmekte olduğu bildiriliyor. Kararda, kullanıcıların şirketin verilerini işlemesi için rızayı reddetmeleri durumunda reklamsız bir katman seçeneği olması gerektiği belirtiliyor. TikTok da yakın zamanda reklamsız bir katman test ettiğini doğruladı. X'in hamlesinin AB Mahkemesi kararına yanıt olup olmadığı açık değil.
Musk ve ekibi, X'in gelirlerini artırmanın yeni yollarını deniyor. Bu hafta başında şirket, Yeni Zelanda ve Filipinler'de yeni kullanıcılar için temel işlevsellik için yıllık 1 dolarlık bir planı test etmeye başladı. Sosyal ağ, bu hamlenin platformdaki bot sayısını azaltmak için olduğunu ve kar amacı gütmediğini söyledi.