İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin önemli bir kurumu olan ESHOT Genel Müdürlüğü, şirket ve kurumların rekabet gücünü ve kurumsallaşma düzeyini artırmayı amaçlayan Ulusal Kalite Hareketi Programı'na katıldı. KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Ünlü ile İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, ESHOT’un bu girişimle İzmirlilere daha kaliteli hizmet sunmayı hedeflediğini belirterek, programa dahil olmanın önemine vurgu yaptılar.

ESHOT’un Ulusal Kalite Hareketi'ne katılımıyla birlikte, kaliteli ve mükemmel hizmet yolunda önemli bir adım atıldı. KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Ünlü, törende yaptığı konuşmada, Ulusal Kalite Hareketi'nin ESHOT gibi vizyoner kurumlar tarafından benimsenmesinin memnuniyet verici olduğunu ifade etti. Ünlü, Ulusal Kalite Hareketi'nin, 1998 yılından bu yana kurumların rekabet gücünü artırmayı, kurumsallaşma düzeyini yükseltmeyi ve sürdürülebilir rekabetçi bir güç kazandırmayı amaçlayan bir program olduğunu, bu hareketle, EFQM MODELİ'nin ilkelerini benimseyen ve bu doğrultuda çalışan kurumların sayısını artırarak ulusal çapta rekabet gücünü ve toplumsal refahı yükseltmeyi hedeflediklerini dile getirdi.

Eshot Ulusal Kalite Hareketine Dahil Oldu 1

Etkin bir yol haritası sunuyor

EFQM MODELİ'nin kurumlara sadece bugünkü performanslarını değil, gelecekteki potansiyellerini de görme fırsatı sunduğunu belirten Ünlü, bu modelin, stratejik hedeflere ulaşma süreçlerinde etkin bir yol haritası sunduğunu ve sürekli öğrenme kültürünü benimsemeye imkan tanıdığını söyledi. Ünlü, EFQM MODELİ'ni benimseyen kurumların başarılarını gözlemledikçe, bu yaklaşımın iş dünyası, kamu hizmetleri, eğitim ve sağlık gibi alanlarda da dönüşüm yarattığını gördüklerini belirtti.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ise törende yaptığı konuşmada, bu imzanın "Yeni Nesil Belediyecilik" çalışmalarına örnek olduğunu belirtti. Tugay, ESHOT’un 81 yıllık geçmişi ile vatandaşlara daha iyi hizmet sunmak için klasik yöntemlerin ötesine geçerek, Avrupa ve dünya çapında başarısını kanıtlamış bir modelle çalışacaklarını vurgulayarak, bu modelin, İzmirlilerin ESHOT’tan aldığı hizmetin iyileşmesini ve gelişmesini sağlayacağını ifade etti. Başkan Tugay, aynı zamanda kurum içi iyileşmeyi de getirerek, daha şeffaf ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşmanın sağlanacağını sözlerine ekledi.

Muhabir: Nazlı Şentürk