İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın liderliğinde başlatılan “Yeni Nesil Belediyecilik” modeli çerçevesinde önemli bir adım atıldı. Tugay, ESHOT'un hizmet kalitesini artırmak ve kurumu çağın gerekliliklerine uygun şekilde yenilemek amacıyla Türkiye Kalite Derneği (KalDer) İzmir Şubesi ile Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi’ni imzaladı. İzmir’in can damarı olan ESHOT, 1600’den fazla otobüsü ve 430 hattıyla her gün ortalama 300 bin kilometre yol yaparak, 11 bin durakta hizmet sunuyor. Bu iş birliği ile hizmet kalitesinin daha da artırılması hedefleniyor.

Fuar İzmir C Holü Fuaye Alanı’nda gerçekleşen imza törenine İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ve KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Ünlü gibi önemli isimler katıldı. Törende konuşan Başkan Tugay, imzanın, seçim vaatleri arasında yer alan “Yeni Nesil Belediyecilik” hedeflerine önemli bir katkı sunduğunu belirtti. ESHOT’un 81 yıllık geçmişine atıfta bulunan Tugay, kurumun kalitesini Avrupa standartlarında bir seviyeye çıkarmayı amaçladıklarını vurguladı.

Eshot Ulusal Kalite Hareketine Katildi Citayi Daha Da Yukseltecek 1

ESHOT önemli kazanımlar elde edecek

Başkan Tugay, konuşmasında, içinde bulunduğumuz dönemin işletmeler için büyük zorluklar içerdiğini söyledi. Özel sektörde olduğu gibi kamu kurumlarının da sürdürülebilirlik, verimlilik ve kaliteyi en üst düzeyde tutma zorunluluğunun var olduğunu belirten Başkan Tugay, ESHOT’un daha da ileriye gitmesi için Avrupa ve dünya ölçeğinde başarı göstermiş bir modelle çalıştıklarını vurguladı.

KalDer İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Ünlü ise kurumların sürekli iyileşme ve gelişme yolundaki adımlarının önemine değindi. Ünlü, EFQM modelinin kurumların performanslarını sürekli olarak değerlendirip geliştirmelerine yardımcı olduğunu belirtti ve ESHOT’un bu süreçte önemli kazanımlar elde edeceğine inandığını ifade etti.

Bu iş birliğiyle ESHOT’un sürekli iyileşme çalışmalarının artarak devam edeceği, çalışan katılımı ve gelişiminin destekleneceği, sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk alanlarında daha fazla çalışma yapılacağı, teknolojik gelişmeler ışığında geleceğe yönelik hazırlıkların en doğru şekilde yapılacağı belirtildi. Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı’nın sağladığı fırsatlarla hizmet kalitesinin sürekli olarak artırılması ve daha güçlü yarınlara adım atılması hedefleniyor.

Muhabir: Nazlı Şentürk