Hepsiburada, "Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları" çerçevesinde İstanbul'da iş ortağı olan KOBİ'lerle buluştu. Şirketin üst yöneticisi (CEO) Nilhan Onal Gökçetekin ve Ticari Grup Başkanı Ender Özgün'ün ev sahipliğinde düzenlenen etkinlik, daha önce İzmir ve Ankara’da gerçekleştirilen buluşmaların üçüncü ayağı olarak İstanbul’da gerçekleştirildi.

Buluşmalarda, Hepsiburada'nın dijitalleşme yolculuğuna eşlik ettiği KOBİ'ler için sunulan özel fırsatlar ve çözümler paylaşıldı. Kasım ayındaki yoğun satış dönemi öncesinde KOBİ'lerin cirolarını artırabilecek stratejiler üzerinde duruldu.

Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, buluşmada yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Türkiye'de e-ticaret büyürken biz de bu büyümeyi sunduğunuz anahtar teslim çözümlerle destekliyoruz. Türkiye'nin dört bir yanından KOBİ'ler, aile işletmeleri, kooperatifler e-ticaretle Hepsiburada sayesinde işlerini büyütüyor. Hepsiburada çatısı altındaki girişimci kadınların sayısı da her geçen gün artıyor. 56 bin girişimci kadını e-ticarete kazandırdığımız 'Girişimci Kadınlara Teknoloji Gücü' programıyla da amacımız, kadınların girişimci olmasının önündeki bariyerleri kaldırmak, e-ticaretle büyümelerini kolaylaştırmak, Türkiye ekonomisine değer katacak, dünyaya açılacak kadın markaları yaratmak."

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün ise e-ticaretin Türkiye’de perakende sektöründeki önemine vurgu yaparak, şunları kaydetti: "Bu amaçla oluşturduğumuz Hepsibura da İş Ortağım dünyasında satıcılarımızın ihtiyaç duyduğu operasyonel, dijital, finansal, sosyal ve ticari avantajlar yer alıyor. Ayrıca, iş ortaklarımızın ürünlerini sadece 2 saat içinde satışa açarak hızlı bir şekilde satış yapmalarına olanak sağlıyoruz. Bu dünyayı kapsamlı bir şekilde tanıtmak ve Hepsibura da ekosistemindeki girişimci sayısını artırmak amacıyla yola çıktık. Sadece İstanbul değil, diğer büyük illerimizde de Hepsiburada'nın sunduğu bu ayrıcalıklı fırsatları daha yakından keşfetme ve özel avantajlardan nasıl yararlanabileceklerini öğrenme olanağı sunduk."

Özgün, etkinliklerde sektördeki en son trendler ve stratejiler hakkında bilgi paylaşımı yaptıklarını, iş ortaklarıyla birebir iletişim kurma fırsatları sunduklarını belirterek, "Bu etkinliklerle sektördeki en son trendler, stratejiler ve çözümler hakkında bilgi paylaşımına ve iş ortaklarımızla birebir iletişim fırsatları yaratmak odağımızdı. Amacımız, Hepsiburada’nın tüm kabiliyetlerini iş ortaklarımıza sunarak, onların başarı ivmesini artırırken, kendi işlerine odaklanıp markalarını büyütme şansı sağlamak. Bu amaç doğrultusunda sunduğumuz tüm çözümleri artırarak bu dünyayı büyütmeyi hedefliyoruz." dedi.

Türkiye’de e-ticaretin kalbi olarak nitelendirilen İstanbul, Marmara Bölgesi’ndeki satışların yüzde 90’ını gerçekleştiriyor. Ayrıca, bölgedeki kadın girişimcilerin yüzde 74’ü İstanbul’dan geliyor ve bu şehir, iş dünyasında kadın girişimcilerin önemli bir merkezi olarak öne çıkıyor. 2023 ve 2024'te yaşanan e-ticaret büyümesinin 2025’te de devam etmesi bekleniyor.

Kaynak: AA