Ödemiş Belediyesi, vatandaşların taleplerine daha hızlı ve etkili yanıt verebilmek amacıyla 444 33 95 hattını (telefon ve WhatsApp) devreye aldı. Belediye hizmetleriyle ilgili tüm talep ve şikayetler artık bu tek numara üzerinden iletilebilecek. Vatandaşlar, WhatsApp üzerinden şikayetlerini bildirebilmek için 444 33 95 numaralı hattı telefon rehberlerine kaydetmeleri gerekiyor.

Belediye yetkilileri, taleplerin en kısa sürede ilgili birimlere yönlendirilmesi ve çözüme kavuşturulması amacıyla, hem telefonla hem de mesaj yoluyla hizmet vereceklerini belirtti. Gelen şikayetler ve talepler, kayıt numarası ile takip edilerek, vatandaşlara SMS ile bilgilendirme yapılacak.

Belediyeye kolay ulaşım

Ödemiş Belediye Başkanı Mustafa Turan, bu yeni hizmetle ilgili yaptığı açıklamada, vatandaşların artık belediye ile ilgili tüm taleplerini ve şikayetlerini 444 33 95 numaralı hat üzerinden iletebileceklerini, gelen taleplerin hızlı bir şekilde değerlendirileceğini ve çözüm bulunacağını söyledi. Başkan Turan, vatandaşların belediyeye daha kolay ulaşabilmeleri için bu numarayı rehberlerine kaydetmeleri önerisinde bulundu.

Mobil uygulama hizmette

Başkan Turan, teknolojiyi yakından takip ettiklerini belirterek, Ödemiş Belediyesi olarak, Android ve iOS platformlarında mobil uygulamayı hizmete sunduklarını, bu uygulama sayesinde belediye çalışmalarının takip edilebileceğini ve taleplerin iletilebileceğini ifade etti. Günümüzde birçok belediyenin bu hizmeti sunduklarını kaydeden Başkan Turan, doğru uygulandığında başarılı sonuçlar alındığını gözlemlediklerini dile getirdi.

Web site yenilendi

Ödemiş Belediyesi ayrıca, vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek adına kurumsal web sitesini de yeniledi. Yeni web sitesi, kullanıcıların ihtiyaç duydukları bilgilere hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını sağlamak amacıyla sade ve modüler bir yapıda tasarlandı. Hiyerarşik menü yapısıyla dikkat çeken site, www.odemis.bel.tr adresinde hizmet vermeye başladı.

Muhabir: Murat Beşir Babaoğlu