İngiliz otomobil markası Jaguar, 2026'da piyasaya süreceği yeni nesil elektrikli otomobiller için kapsamlı bir yeniden markalaşma sürecine girdiğini açıkladı. Bu yenilikçi adımda, logo, yazı fontu, renk paleti ve monogram gibi dört ana bileşen üzerinde değişiklikler yapıldı. Jaguar, bu değişimle birlikte marka imajını modernize etmeyi hedefliyor.
Yazı tipi değişti
Yeni Jaguar logosunda, markanın tanınan simgesi olan jaguar silüeti korunmuş olsa da, tasarımda dikkat çekici bir değişiklik var. Silüet, artık 16 çubuktan oluşan bir ızgara içinde yer alacak şekilde tasarlandı. Ayrıca, markanın adı tamamen küçük harflerle, çağdaş bir yazı tipiyle yazılacak.Markanın simgesel harfleri olan "j" ve "r", yenilenen monogramda birleştirilerek daha modern bir hale getirildi. Jaguar, tasarım detaylarında gösterdiği özenle de dikkat çekiyor.
2 Aralık 2024'te etkinlikte duyurulacak
Jaguar CEO'su Adrian Mardell, yeni markalaşma süreciyle ilgili olarak, “Her şeyi sıfırladık ve bu yeni tasarımla, sürücülerimizle duygusal bir bağ kurmayı başaracağımıza inanıyoruz” dedi.Markanın bu yenilikçi dönüşümüne dair daha fazla bilgi, 2 Aralık 2024'te gerçekleştirilecek bir etkinlikte duyurulacak.