İstanbul Kongre Merkezi'nde 2 gün süren İstanbul Turizm Fuarı, tüm dünyadan ve ülkemizden turizm sektörü firmalarını ve profesyonellerini bir araya getirdi. İstanbul Turizm Fuarı'nın bu yıl farklı bir konseptle gerçekleştiğini belirten POYD Bodrum Temsilcisi ve Bodrium Hotel & SPA Genel Müdürü Yiğit Girgin, otelciler, acenteler ve tur operatörlerine yeni iş birlikleri için önemli bir imkan sunulduğunu söyledi. 

Turizm sektörünün 2024 yılı için hazırlıklarına şimdiden başladığını ve katılımın yüksek olduğunu da vurgulayan Girgin, uluslararası İstanbul Turizm Fuarı sayesinde iş hacminin daha da artacağına inandığını dile getirdi.

YENİ DESTİNASYONLAR TANITILDI

Fuar kapsamında firmaların birbirleriye görüşerek hem yurt içi hem de yurt dışına yeni destinasyonların tanıtıldığı ve anlaşmaların da imzalandığını dile getiren Girgin, “Sektörel işbirliğini geliştirmek, iş hacmini artırmak, yeni destinasyonların tanımı ve pazarlanması için önemli bir platformdayız. Yurt içi ve yurt dışından önemli katılımcılar yer alıyor. Fuara kapsamında gerçekleştirilen seminerlerde de 2023 yılı değerlendirilirken 2024 yılı için neler yapılabilir konuları tartışılıyor. Sektör adına verimli bir fuar olduğunu söylemek gerekiyor” diye konuştu. 

BODRUM’UN TANITIMI VE YENİ İŞ BİRLİKLERİ

Bodrium Hotel & SPA olarak, Bodrum’un tanıtımı ve yeni iş birlikleri için farklı acentelerle de görüştüklerini kaydeden Girgin, sözlerine şöyle devam etti: “Merkez Avrupa, Amerika ve Ortadoğulu acentelerle birçok görüşme gerçekleştirdik. Kendilerine yeni bir destinasyon olarak Bodrum'u tanıtarak kentin ve otelimizin özelliklerini ve imkanlarını anlattık. Yılın 12 ayı açık olan Bodrium Hotel olarak Ortadoğu gibi yeni pazarlardaki iş hacmimizi geliştirmek için tanıtım çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”

Kaynak: Doğukan Fikri Fidan