Güncel

Her 10 kadından 9’u Emotion Deodorant’ı öneriyor

Türkiye’nin lider kişisel temizlik ve bakım şirketi Evyap’ın kadın deodorant pazarındaki temsilcisi Emotion, doğal kaynaklı içeriği ve vegan formülü ile her 10 kadından dokuzunun tercihi oldu

Abone Ol

Türkiye’nin en çok satan deodorant markası Emotion’ın yenilenen roll-on serisi, terlemekten korkmayan kadınların tercihi olmaya devam ediyor. Yüzde 100 Türk sermayeli Evyap’ın kadın deodorant pazarındaki lider markası Emotion, alüminyum içermeyen ve yüzde 97 oranında doğal kaynaklı özler içeren formülü ile dikkat çekiyor.

Emotion roll-on serisi; clean Fresh, Invisible Fresh, Natural Bloom, Romance ve Natural Breeze varyantları ile tüketiciyle buluştu. Yüzde 100 geri dönüştürülebilir ambalajı ile çevre dostu bir ürün olan yeni roll-on serisi, vegan hassasiyeti olan kullanıcılar tarafından da tercih ediliyor. Yenilenen Emotion roll-on, hızla kuruması ve cilde nefes aldırması ile ön plana çıkıyor. 

Roll-on deodorant kategorisi hızlı büyüyor

Roll-on deodorant kategorisinin büyümeye devam ettiğini kaydeden Evyap Kişisel Bakım Kategori Direktörü Zeynep Kalkandelen, “Yıl bazında tonajda yüzde 8, ciroda yüzde 104 büyüme var. Emotion, kadın deodorant pazarının en çok satan markası, dolayısıyla roll-on pazarında da güçlü konumunu sürdürmek istiyor. Evyap Ar-Ge Merkezi’nde, tüketici ihtiyaçlarını dikkate alarak geliştirdiğimiz yeni formülü sayesinde yenilenen Emotion roll-on serisi, alüminyum içermeyen formülü ile doğal terleme dengesini etkilemeden ter kokusunu önlüyor. Emotion’ın çevreye karşı duyarlı tavrı ve kadın sağlığını korumak için attığı adımlar devam edecek” şeklinde konuştu.