Sosyal medya fenomenleri ve içerik üreticileri, yeni bir kredi kartı olan On The House (OTH) ile Instagram hikayelerini ödeme aracı olarak kullanmaya başladı. Bu kart, içerik üreticilerine sosyal medya hesapları üzerinden ödeme yapma imkanı sunuyor.
Michelin yıldızlı restoranlardan gece kulüplerine, spor ve plaj kulüplerinden parfümerilere kadar pek çok işletme, OTH kartıyla gerçekleştirilen ödemeleri kabul ediyor. Kullanıcılar, sadece birkaç Instagram hikayesi paylaşarak bu hizmetlerden yararlanabiliyor.
Kartın kullanılabilmesi için bazı şartlar bulunuyor. İçerik üreticilerinin, kamuya açık bir sosyal medya profiline sahip olmaları, yüksek etkileşim oranına sahip takipçileri bulunması ve düzenli içerik üretmeleri gerekiyor.
Aliyah Jasmine Wan Örneği
83 bin takipçisi olan Aliyah Jasmine Wan, kartın nasıl çalıştığını gösteren bir video paylaşarak dikkatleri üzerine çekti. Aliyah, haftada 4 bin dolara kadar harcama limiti bulunduğunu belirtti. Paylaştığı videoda çiçek alırken, salon ziyaretlerinde ve restoranlarda kartıyla nasıl ödeme yaptığını gösterdi.
Aliyah, "Bu kart sayesinde yaşamınızı sürdürebilir ve tek bir kuruş harcamazsınız" diyerek kartın avantajlarını vurguladı. "İşletmelerle yaptığım görüşmelerde, bu uygulamanın onlara gerçekten yardımcı olduğunu söylediler" dedi.
4 Bin Dolar'a Kadar Harcama Limiti
Aliyah'ın paylaşımları, izleyicileri arasında merak uyandırdı. Gelen sorulara yanıt veren Wan, "Bu bir KREDİ kartıdır. İçerik üreticisi veya işletme için nakit yoktur" şeklinde açıklama yaptı. "İşletme hizmet sağlarken, içerik üreticisi bunu Instagram hikayeleriyle tanıtıyor."
Başvuru formunda banka bilgisi istenmediğini, yalnızca sosyal medya hesapları ve takipçi sayısının talep edildiğini belirtti. Takipçi sayısına bağlı olarak harcama limiti bin ile 4 bin dolar arasında değişiyor. Örneğin, düşük seviyeli bir içerik üreticisi için limit bin dolar ise, belirli bir işletme 250 dolara kadar hizmet verebiliyor.