Güncel

Marmaris'te 105 bin 71 vatandaşın talebine cevap verildi

Marmaris Belediyesi, vatandaşlarla daha etkili iletişim kurabilmek ve çözüm odaklı hizmet sunmak amacıyla 2021 yılı Temmuz ayında kurduğu Halk Masası ile büyük bir başarı elde etti. Birim, kurulduğu günden bu yana 105 binden fazla talebi çözüme kavuşturarak vatandaşlardan yoğun ilgi gördü

Abone Ol

Birim, kurulduğu tarihten itibaren 105 bin 71 vatandaşa birebir yanıt verdi ve onların taleplerini çözüme ulaştırdı. Vatandaşlar, belediye ile ilgili istek, şikayet ve önerilerini telefon, internet veya bizzat belediyeye gelerek kolayca iletebildikleri Halk Masası'na büyük ilgi gösterdi.

En Çok Talep Alan Birimler

Zabıta Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Fen İşleri Müdürlüğü, vatandaşların en çok talepte bulunduğu birimler olarak öne çıktı.

Çağrı Sayısında Artış

2021'de 18 bin, 2022'de 33 bin 208, 2023'te ise 37 bin 117 çağrı cevaplandırıldı. Halk Masası, talepleri hızla ilgili birimlere yönlendirerek takibini sağladı. Belediyeye bizzat gelen yaklaşık 2 bin kişiye de yüz yüze hizmet verildi. Taleplerin yüzde 98'i çözüme kavuşturuldu. Marmaris Belediye Başkanı Mehmet Oktay, Halk Masası'nın vatandaş memnuniyetini artırdığını ve hizmet süreçlerini hızlandırdığını belirterek, "Birinci önceliğimiz vatandaş memnuniyeti. Halk Masası ile personelimiz güler yüzlü hizmet veriyor, vatandaşlarımızın işlerini kolaylaştırıyor." şeklinde konuştu.