İzmir

Ödemiş İstihdam Ofisi iş arayanlarla işverenler arasında köprü olacak

Ödemiş Belediyesi, iş arayanlarla işverenleri bir araya getirmek amacıyla İstihdam Ofisi'ni hizmete açtı. Başkan Turan, gençleri, eğitimleri ya da yetenekleri doğrultusunda sektörde personel arayanlarla buluşturmayı hedeflediklerini belirtti

Abone Ol

Ödemiş Belediyesi, işsizlik sorununa çözüm bulmak amacıyla İstihdam Ofisi'ni faaliyete geçirdi. Belediye hizmet binasının zemin katında hizmet verecek olan ofis, iş arayanlarla işverenleri buluşturmayı hedefliyor. Ayrıca, dijital başvurular için de "istihdam.odemis.bel.tr" web sitesi üzerinden CV ile kayıt oluşturma imkanı sunuluyor.

Ödemiş Belediyesi'nin hayata geçirdiği bu girişimle, özellikle bölgedeki firmaların nitelikli personel ihtiyaçlarının karşılanması ve iş arayanların istihdam edilmesi amaçlanıyor. Belediye, bu ofis aracılığıyla, Ödemiş ve çevresinde faaliyet gösteren firmaların toplu iş görüşmelerine de ev sahipliği yaparak süreçleri kolaylaştırmayı planlıyor.

İstihdam kapısı

Belediye Başkanı Mustafa Turan, işsizlik sorununun seçim sürecinde en çok karşılaştıkları sorunlardan biri olduğunu belirterek, ülke genelinde yaşanan ekonomik kriz ve işsizliğin, gençlerin belediyeleri birer istihdam kapısı olarak görmesine yol açtığını, ancak belediyenin mevcut personel kapasitesinin ve mali durumunun ortada olduğunu söyledi. Bu nedenle gençleri eğitimlerine ve yeteneklerine uygun sektörlerle buluşturmayı hedeflediklerini kaydeden Başkan Turan, İstihdam Ofisi'nin, bu zor süreçte iş arayanlar ile işverenler arasında bir köprü olacağını dile getirdi.

İş arayanlar ve işverenler, belediye binasındaki ofisin yanı sıra çevrim içi platform üzerinden de başvurularını yapabilecek.