Selin Süzer, Türkiye de dahil olmak üzere Avrupa ve Asya’daki toplam 18 ülkede, markaların marka yönetimi, medya, kreatif, araştırma ve kampanya ekiplerine yön verecek. Süzer, Delivery Hero'nun küresel pazardaki konumunu güçlendirme ve önemli bölgelerde hızlı büyüme sağlama stratejisi çerçevesinde, bu üç büyük markanın bölgesel pazarlama faaliyetlerine yön verecek. Peki, Yemeksepeti CMO'su Selin Süzer kimdir? Detaylar için haberimizi okumaya devam edin.

Selin Süzer kimdir?

Kariyerine Procter & Gamble (P&G) bünyesinde Assistant Brand Manager olarak başlayan Süzer, Danone ve McDonald's’ta Marketing Manager pozisyonlarında görev aldı. BBVA Amerika'da Pazarlama Direktörü olarak çalıştıktan sonra Türkiye'ye dönerek Oriflame’de Türkiye ve Afrika bölgesinden sorumlu Bölgesel Chief Marketing Officer görevini üstlendi. Letgo’da Chief Marketing Officer olarak Türkiye ve İspanya ekiplerini yönetip Otoplus markasının Türkiye lansmanını gerçekleştiren Süzer, Eylül 2023'te Yemeksepeti'nde CMO olarak görev almaya başladı.

Selin Süzer, Yemeksepeti'nin CMO'su olarak görev yapmaktadır ve pazarlama alanında 15 yılı aşkın bir deneyime sahiptir. Hem geleneksel hem de büyüme kanallarında uzmanlaşmış olan Süzer, tanınmış markaların dönüşümünü ve yeniden icat edilmesini sağlayan sonuç odaklı bir pazarlama yöneticisi olarak tanınmaktadır. Stratejik bir bakış açısına sahip olmasının yanı sıra, detaylara verdiği önem ve mükemmel yürütme arzusu ile dikkat çekmektedir.

Uzmanlık Alanları

  • Marka Yönetimi: Markaların güçlü bir şekilde konumlandırılması ve yönetimi konusundaki deneyimi.
  • P&L Yönetimi: Kâr ve zarar hesaplarının yönetimi ile finansal performans analizi.
  • Marka Canlandırma ve Dönüşüm: Var olan markaların revitalizasyonu ve pazardaki rekabet gücünün artırılması.
  • İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme: Yeni ürünler ve ambalaj tasarımları üzerine çalışmalar yapma.
  • Medya Planlama ve Entegre Marka İletişimi: Marka mesajlarının etkili bir şekilde iletilmesi için medya stratejileri geliştirme.
  • Müşteri Yolculuğu Tasarımı: Mobil uygulama ve dijital funnel tasarımı dahil olmak üzere müşteri deneyimini iyileştirme.
  • Tüketici Segmentasyonu ve İçgörü Geliştirme: Hedef kitle analizi ve içgörülerin belirlenmesi.
  • Pazar Araştırması: Pazar dinamiklerini anlamak için araştırmalar yapma.
  • Ünlü ve KOL Onayları: Marka görünürlüğünü artırmak için ünlü isimlerle işbirlikleri.
  • Marka Ortaklıkları ve Sponsorluk: Marka işbirlikleri ve etkinlik sponsorlukları yönetimi.
  • Müzakereler: Ticari anlaşmalar ve ortaklıklar için müzakere becerileri.
  • Müşteri Ortak İş Planları: Müşteri ile ortak iş geliştirme stratejileri.

Kaynak: Haber Merkezi